Nakupovalna vrečka (0)

V košarici nimate nobenega izdelka.
Če želite ustvariti naročilo, morate najprej izbrati nekaj izdelkov.
  • E-trgovina
  • Info
  • Račun

Pomoč in informacije

Moje naročilo

Kako lahko preverim stanje svojega naročila?

Stanje vašega naročila lahko spremljate neposredno v našem sledilniku naročil (povezava), z uporabo številke vašega naročila in e-poštnega naslova.

Potrditev odpreme vašega naročila bomo potrdili s samodejnim e-poštnim sporočilom, vključno s številko za sledenje vašega paketa. Stanje vašega paketa lahko spremljate neposredno na spletni strani dostavne službe.

Ali lahko na že obdelano naročilo dodam spremembe?

Ne moremo uporabiti nobenih sprememb glede vrste modela, barvne različice ali velikosti izdelka, ki ste ga izbrali za že obdelano naročilo. Prav tako ne moremo spremeniti vrste leč ali načina dostave, ki ste ga izbrali med postopkom naročanja. V tem primeru, če naročilo še ni registrirano pri dostavni službi, lahko vaše trenutno naročilo prekličemo in povrnemo kupnino. Nato lahko neposredno na naši spletni strani oddate novo naročilo, pri čemer izberete želeni izdelek.

Če želite spremeniti parametre svojih korekcijskih očal, se čim prej obrnite na našo službo za pomoč strankam. Če se postopek izdelave leč še ni začel, bomo lahko uporabili spremembe korekcijskih očal, ki ste jih zahtevali.

Kateri načini plačila so na voljo?

Trenutno so na voljo naslednji načini plačila:


  • Kreditna kartica/Debetna kartica

  • Google Pay

  • Apple Pay

  • Gotovina po povzetju

Vsa plačila se obdelujejo prek plačilnih prehodov, ki uporabljajo najnovejše varnostne tehnologije, kar preprečuje možnost goljufij.

V primeru po meri izdelanih izdelkov (korekcijskih leč, izdelanih posebej po receptu stranke), so na voljo samo načini predplačila.

Način plačila po povzetju je na voljo samo v primeru naročil do 150 EUR in ne vključuje korekcijskih leč.

Nisem prejel potrditve naročila. Je vse v redu?

Če v nabiralniku ne najdete potrditve naročila, nadaljujte tako:

• Preverite mapo Promocije, Neželena pošta ali katero koli drugo mapo, ki jo uporabljate v nabiralniku.

• Prepričajte se, da je bilo vaše naročilo uspešno poslano, plačilo pa obdelano.

Če še vedno ne najdete e-pošte s potrditvijo naročila, se lahko zgodi, da ste pri vnašanju svojega e-poštnega naslova naredili napako ali pa je bilo vaše plačilo iz nekega razloga neuspešno. V tem primeru se obrnite na našo službo za pomoč strankam, opišite svojo težavo bolj podrobno in poskrbeli bomo za čim prejšnjo rešitev.

Prav tako priporočamo, da ustvarite račun, v katerem lahko vidite podrobno zgodovino in stanja svojih trenutnih in prejšnjih naročil.

Ali bom prejel račun z naročilom?

Za vsako naročilo samodejno izdamo račun
.

V primeru naročil s predplačilom ga boste prejeli v priponki e-poštnega sporočila s potrditvijo pošiljanja.

Če ste izbrali plačilo po povzetju, bo račun izdan, ko bo naročilo dostavljeno, plačilo pa obdelano. Nato bo račun v 24 urah po dostavi naročila poslan v avtomatskem e-poštnem sporočilu.

Vse račune izdajamo samo v elektronski obliki, zato niso vključeni v paket v papirnati obliki.

Ali lahko prejmem račun podjetja z naročilom?

Na žalost ne izdajamo računov s podatki podjetja.

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Vaše naročilo lahko prekličemo samo v primeru, da še ni bilo registrirano pri dostavni službi. V tem primeru se obrnite na našo službo za pomoč strankam in imejte pripravljeno številko naročila. Vašo zahtevo bomo obdelali čim prej, preklic pa vam bomo potrdili po e-pošti.

V primeru, da je vaše naročilo že bilo plačano, bomo obdelali tudi povračilo. Proces vračila denarja lahko traja do 3 delovne dni. Trajanje procesa je odvisno tudi od vaše izbrane vrste plačila, pa tudi od vaše banke.

V primeru, da želite preklicati naročilo, ki vključuje korekcijske leče, izdelane po vaših individualnih potrebah, lahko zahtevek za odpoved z vračilom celotnega zneska obdelamo le, če se proizvodni proces leč še ni začel. Ko se je proizvodnja leč začela, je odpoved naročila prav tako mogoča, vendar v tem primeru lahko obdelamo vračilo denarja samo za okvir.

V takem primeru se obrnite na našo službo za pomoč strankam, ki bo preverila trenutno stanje naročila in vas podrobneje obvestila o naslednjih korakih.

Roki za dostavo in pošiljanje

Kakšni so roki za dostavo?

Ocenjeni roki za dostavo so vedno navedeni na strani izdelka vsakega razpoložljivega modela. Če je model na zalogi, je čas dostave 3 - 6 dni.

V naši ponudbi lahko najdete tudi modele, ki so na voljo po naročilu. V primeru tega tipa izdelka se lahko roki za dostavo razlikujejo. Vendar pa jih je vedno mogoče najti na strani izdelka.

Naročila, ki vsebujejo tudi korekcijske leče po meri, imajo daljši rok za dostavo zaradi procesa izdelave leč. Skupni rok za dostavo naročila je odvisen od specifične konfiguracije korekcijskih leč. Rok za dostavo se samodejno izračuna med postopkom naročanja s strani sistema in je viden neposredno v konfiguratorju leč, pa tudi v košarici pred zaključkom oddaje naročila.

Kateri načini dostave so na voljo in kakšne so njihove takse?

Trenutno so na voljo naslednji načini dostave:



  • DPD 2.49 €


    V primeru naročil nad 65 € je katerikoli izbrani način dostave brezplačen.

Ali ponujate brezplačno dostavo?

Da, vsako naročilo nad 65 evrov vam bomo dostavili brezplačno.

Ali pošiljate v tujino?

Ali lahko preusmerim svoj paket?

Vaš naslov za dostavo lahko spremenimo samo v primeru, da vaš paket še ni bil registriran pri dostavni službi. Žal sprememba načina dostave, ki ste ga izbrali v vašem naročilu, ni možna.

Če je bilo vaše naročilo že registrirano pri dostavni službi, lahko naslov za dostavo spremenite tako, da neposredno kontaktirate službo za pomoč strankam dostavne službe. Natančen postopek pa je odvisen od izbrane dostavne službe.

Paketa nisem mogel prevzeti, ali ga lahko pošljete znova?

Ponovno pošiljanje nedostavljenega naročila je možno le v primeru naročil, ki vsebujejo korekcijske leče po meri. V tem primeru se obrnite na našo službo za pomoč strankam, ki bo uredila postopek ponovnega pošiljanja vašega paketa.

V primeru kateregakoli drugega tipa naročenega izdelka (sončna očala, korekcijski okvir, smučarska očala) ponovno pošiljanje ni na voljo. Ko dostava vašega naročila ni uspela, se paket samodejno vrne v naše skladišče, vaše naročilo pa je preklicano. Preklic bomo potrdili s samodejnim e-poštnim sporočilom. Če je bilo vaše naročilo že plačano, bomo skupaj s preklicem naročila obdelali tudi vračilo kupnine. Postopek vračila lahko traja do 3 delovne dni od preklica naročila.

Promocije in popusti

Lahko uporabim dve promocijski kodi hkrati?

Ne, uporabite lahko samo eno kodo naenkrat.

Če sem oddal naročilo za dva izdelka med promocijo in se odločil vrniti enega od njih, kako bo to vplivalo na moje vračilo denarja?

Odvisno je od pogojev določene promocije, ki ste jo uporabili. Naše promocijske kode imajo določene pogoje, ki jih morate izpolniti, da jih lahko uporabite pri vašem naročilu. Če oddate naročilo z uporabo ene od naših promocijskih kod in se nato odločite vrniti izdelek, ki več ne izpolnjuje pogojev promocijske kode, se lahko znesek, ki vam bo povrnjen, prilagodi.

Primer prilagoditve vračila si lahko ogledate spodaj:

- Promocija ponuja 15 % popusta na katerokoli naročilo nad 100€
- Skupna vrednost vašega naročila je 110€
- Vrnjeni izdelek je vreden 20€
- Neto vrednost naročila po odpovedi je 90€

Ker vračilo zmanjša skupno porabo pod minimalno porabo 100€, se bo vračilo prilagodilo, da bo to odražalo, in 15 % popusta bo odstranjeno. To pomeni, da boste za izdelek, ki ste se ga odločili obdržati, plačali polno ceno. Povrnili vam bomo preostali znesek, ki je celotna cena naročila minus polna cena izdelka, ki ste se ga odločili obdržati.

Kaj, če prejmem samo nekatere od naročenih izdelkov, ker sem bil obveščen, da prodajalec ne more dobaviti izdelka(ov), moje naročilo pa zato ne izpolnjuje več pogojev promocije, ki sem jo uporabil?

Če ste prejeli e-poštno sporočilo, da enega ali več vaših izdelkov ni na zalogi, lahko to vpliva na povračilo, ki ga prejmete, če ste uporabili promocijsko kodo. Ko ste oddali naročilo, smo mislili, da je izdelek na zalogi. Vendar smo ob pakiranju vašega naročila ugotovili, da izdelek ni več na voljo.

Če so bili pogoji promocijske kode po vašem vračilu še vedno izpolnjeni, vam ni treba skrbeti. V nasprotnem primeru pa jih upoštevajte, ko vračate izdelke.

Če sem kupil očala med časovno omejeno promocijo in bi jih rad zamenjal za nov/drugačen izdelek, hkrati pa ohranil popust, je to mogoče?

Ne, popusti so na voljo samo v obdobju, ko je promocija aktivna. Po koncu promocije vam ne moremo ponuditi istega popusta na novem naročilu.

Želel sem kupiti izdelek, vendar sem čakal na boljšo ponudbo, in od takrat se je cena izdelka spremenila. Lahko zahtevam prejšnjo ceno?

Cene izdelkov, ki jih prodajamo, se pogosto spreminjajo v skladu s politiko dinamičnega oblikovanja cen, kar nam pomaga zagotavljati najboljše cene za naše stranke. Politika temelji na različnih parametrih in primerjavi s tržnimi cenami, včasih pa se soočamo tudi s tehničnimi težavami, ki lahko povzročijo bistvene spremembe v cenah. Našim strankam vedno poskušamo zagotoviti najboljšo ponudbo, zato ne oklevajte in se obrnete na našo službo za pomoč strankam.

Pozabil sem uporabiti kodo za popust pri oddaji naročila. Lahko jo dodam kasneje?

Če je promocija s kodo za popust, ki ste jo želeli uporabiti, že končana, kode ni mogoče uporabiti za nazaj.

Če je promocija še vedno v teku in želite uporabiti popust na tekočem naročilu, se obrnite na našo ekipo za podporo strankam, ki vam bo pomagala pri tem.

Moja koda za popust ne deluje. Kaj naj storim?

Najprej preverite, ali vsi izdelki v košarici izpolnjujejo vse pogoje kupona, ki ga poskušate uporabiti.

Če je promocija s kodo za popust, ki ste jo želeli uporabiti, že končana, kode ni več mogoče uporabiti.

Če promocija še vedno poteka in je aktivno oglaševana na naši spletni strani ali drugih tržnih kanalih, koda pa ne deluje, se obrnite na našo ekipo za podporo strankam in jih obvestite o težavi.

Leče in recepti

Ali lahko naročim očala z individualno izdelanimi korekcijskimi lečami glede na moj recept?

Da, kot certificirana optika vam lahko ponudimo nakup celotnih korekcijskih očal, skupaj z lečami, izdelanimi po vaših individualnih dioptrijskih vrednostih. Celoten postopek naročanja je zelo enostaven: izberite okvir in v našem konfiguratorju za dioptrijo vnesite dioptrijske vrednosti iz vašega recepta. Niste prepričani, kako pravilno izpolniti te vrednosti? Brez težav. Samo priložite fotografijo vašega recepta k vašemu naročilu in naši optiki bodo poskrbeli za preostalo.

Prav tako lahko nadgradite svoje leče z dodajanjem zaščite pred modro svetlobo, zatemnitvijo kot sončna očala ali fotokromatskim premazom.

Ali je za naročilo korekcijskih očal potreben veljavni zdravniški recept?

Ne, za naročilo očal ni potreben zdravniški recept. Lahko jih naročite tudi na podlagi pregleda oči, ki ga opravi optometrist v optiki ali na podlagi vrednosti vaših trenutnih očal.
Vendar pa vam v primeru, da v zadnjem letu niste opravili pregleda oči, priporočamo, da pred nakupom novega para očal obiščete vašega optika ali optometrista.

Kakšne vrste korekcijskihleč imate v ponudbi in kje lahko najdem več podrobnih informacij o njih?

Celoten portfelj naših leč, skupaj z bolj podrobnimi informacijami, najdete tukaj. Link

Nisem prepričan/-a, kako izpolniti parametre leč iz mojega recepta.

Trudimo se, da bi postopek nakupa očal preko spleta bil čim bolj enostaven in udoben. Naš konfigurator leč je zasnovan tako, da vam pomaga skozi celoten postopek naročanja, vas usmerja in vam ponuja vse bistvene informacije. To vam omogoča, da izberete ustrezno vrsto leč in natančno vnesete vse potrebne dioptrijske vrednosti.

Več podrobnih informacij o tem, kako prebrati recept za očala, najdete tukaj. Link

Če še vedno niste prepričani, kako pravilno izpolniti vrednosti, ne skrbite. Preprosto naložite fotografijo vašega recepta k vašemu naročilu, naša ekipa optikov pa bo poskrbela, da bodo leče izdelane natančno glede na vaše potrebe.

Potrebujem nove leče za svoj okvir. Ali lahko kupim samo korekcijske leče?

Na žalost te storitve ne ponujamo. Leče je mogoče kupiti samo skupaj z okvirjem; niso na voljo kot samostojen izdelek.

Imam visoko dioptrijo in ne morem najti svojih vrednosti v konfiguratorju za leče.

V našem portfelju ponujamo korekcijske leče z vrednostmi sfernih dioptrij do -10/6 in cilindričnih do -+3. Žal višje vrednosti niso na voljo.

Vračila in povračila

Kdaj in v kakšnem roku lahko vrnem naročilo?

Svoje naročilo lahko vrnete brez navedbe razloga v 30 dneh od dostave. Z naročilom ste prejeli tudi obrazec za vračilo s vsemi informacijami in naslovom, kamor morate poslati paket.

Prosimo, da paketa ne pošiljate na naslov, ki je bil naveden na škatli, ki vam je bila dostavljena, saj gre za naslov dostavne službe in če ga pošljete tja, se paket lahko izgubi.

Ali je mogoče vrniti katero koli vrsto izdelka, tudi korekcijska očala?

Da, vrnete lahko kateri koli izdelek, kupljen pri nas.

Če ste pri nas prvič kupili korekcijska očala z lečami eyerim vision (s kakršnimi koli izboljšavami), jih lahko vrnete v 30 dneh po prejemu in mi vam bomo v celoti povrnili denar. Ta pravilnik o vračilu velja samo za en par očal iz vašega naročila (če kupite več kot en par, vam bomo vrnili celoten znesek za najcenejši model), ki ste ga opravili prek spleta (tj. ne v naši fizični trgovini).

V primeru, da se odločite vrniti par korekcijskih očal z lečami Essilor premium, izdelanimi po vašem individualnem receptu, vam bomo povrnili le znesek za korekcijski okvir. Vendar vam lahko v tem primeru korekcijske leče pošljemo nazaj, ko vrnete očala. Vrnjena očala bomo poslali našim optikom, ki bodo leče strokovno odstranili iz okvirja in vam jih poslali nazaj na vaš naslov. Če vas ta možnost zanima, jo lahko označite neposredno pri izpolnjevanju spletnega obrazca za vračilo.

*Leče brez dioptrije niso uvrščene med izdelke po meri. Če vrnete očala z 0 korekcijskimi stekli, bo povrnjen celoten znesek.

Ali moram plačati za paket, ki ga vračam?

Poštnina za paket vračila se plača s strani kupca. V posebnih primerih, kot so poškodovan izdelek ali napačno poslani artikel, vam bomo seveda povrnili znesek, plačan za poštnino.

*mora biti spremenjeno glede na specifične postopke v posameznih državah

Ali lahko izdelek zamenjam, namesto da prejmem vračilo kupnine?

Ta možnost ni na voljo. Vsa vračila naročil se samodejno povrnejo. Če vas zanima drug model, velikost ali barvna različica, ga lahko kupite z oddajo novega naročila neposredno na spletnem mestu.

Koliko časa traja postopek vračila?

Celoten postopek naj bi trajal do 10 delovnih dni od odpreme vrnjenega paketa. Obdelavo vračila ter vračilo denarja vam bomo potrdili preko samodejnega e-poštnega sporočila.

Na kakšen način prejmem vrnjen denar?

V primeru naročil s predplačilom se bo vračilo denarja samodejno obdelalo na račun, ki je uporabljen za plačilo naročila.

Če ste izbrali plačilo po povzetju, boste med spletno registracijo vračila imeli možnost vnesti številko računa, na katerega se bo izvedlo vračilo kupnine.

Vprašanja

Ali je mogoče vrniti očala, ki sem jih prejel/-a?

Če želite izkoristiti možnost vračila v 30 dneh od dostave, ker z izdelkom niste zadovoljni ali vam ne ustreza, sledite spodnjim navodilom:

Izdelek pošljite v originalni embalaži in skupaj z vsemi dodatki, ki so bili v kompletu, na naslov:

eyerim s.r.o

Diaľničná cesta 5, dvorana D, vrata 26

903 01 Senec

Slovaška

Ko vaš paket prispe v naše skladišče, ga bo naša ekipa obdelala in pregledala v najkrajšem možnem času. Po tem boste prejeli potrdilo o vračilu.

Če ste naročilo plačali po povzetju, kontaktirajte našo službo za pomoč strankam in nam pošljite naslednje podatke:

IBAN in SWIFT

Ime in priimek imetnika računa

Če ste naročilo plačali vnaprej s kartico, ni potrebno pošiljati podatkov. Vračilo bo samodejno izvedeno na račun, s katerim je bilo plačilo.

Kako vam lahko vrnem naročeni artikel?

Tako kot vse na eyerimu, je tudi vračanje zelo enostavno in preprosto. Vse, kar morate storiti, je, da previdno zavijete vaš izdelek, idealno v isto embalažo, v kateri ste ga prejeli, in ga pošljite nazaj na:

Juraj Bečka eyerim
Dialničná cesta 5, Hala D, Gate 26
903 01 Senec
Slovensko

Kakšna je vaša splošna politika vračila blaga?

Če želite vrniti okvarjen ali napačen artikel, kliknite tukaj, da bomo lahko to uredili za vas. Če potrebujete novo sporočilo o vračilu, kliknite tukaj.

Želite nekaj vrniti? Ni problema!
• Vračilo kupnine za vsak artikel prejmete, če ga vrnete v 30 dneh po prejemu prvotnega naročila.
• Če želite drugačno velikost ali barvo, vrnite svoj neželeni element in oddajte novo naročilo.
• Ni potrebe, da nam sporočite, da vračate artikel, samo izpolnite obrazec za vračilo v svojem paketu in ga priložite vašemu vračilu.
• Povrnili vam bomo ceno, ki ste jo plačali za vaš izdelek, vključno z izdelki na razprodaji, nazaj na vaš prvoten način plačila.
• Stroškov za dele, ki so narejeni po meri, ne moremo povrniti. V primeru korekcijskih očal, ki so naročene z lečami, lahko povrnemo samo stroške okvirja.
• Blago je vaša odgovornost, dokler ne doseže našega skladišča, zato se prepričajte, da je pravilno pakirano in se na poti ne more poškodovati!
• Izdelek je treba vrniti v originalni embalaži, ki vsebuje etui in vso dodatno opremo, ki ste jo prejeli, vse oznake pristnosti in oznake proizvajalca pa morajo biti še vedno pritrjene.
• V primeru, da je izdelek vrnjen v neustreznem stanju ali izven 30-dnevnega roka za vračilo, vam ga bomo morda morali poslati nazaj.
• Nismo odgovorni za nobene predmete, ki so nam vrnjeni pomotoma. Če želite, da se vam vrnejo, lahko zahtevamo, da pokrijete stroške dostave.
• Odvisno možnosti, ki so na voljo v vaši državi, boste odgovorni za stroške vračanja predmetov.
• Način pakiranja in dostave, ki ga uporabljate, mora biti varen. Ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki so poškodovani ali izgubljeni na poti nazaj k nam. Prosimo, pridobite dokazilo o poslani pošiljki.

Če si želite ogledati naš Vodnik za vračila, kliknite tukaj.

Kako naj izpolnim obrazec za vračilo?

Enostavno! Upoštevajte navodila na obrazcu in se prepričajte, da vse zapišete pravilno. Te podatke bomo potrebovali, da obdelamo vaše vračilo. Ko je vse izpolnjeno, dodajte obrazec v vaš paket z artikli, ki jih vračate.

Tukaj je kratek predogled, kaj je treba storiti:
how to use discount voucher

Lahko vrnem artikel z namenom zamenjave namesto vračila?

Ne moremo ponuditi zamenjave pri vrnjenih predmetih, vse vrnjene predmete samodejno prekličemo in vrnemo kupnino.

Če želite naročiti drugačno velikost, barvo ali povsem drugačen model, je treba le oddati novo naročilo na naši spletni strani.

Ali povrnete stroške dostave, če vrnem artikel?

Stroške vračila izdelka plačate sami. Vendar pa bodo vaši stroški vračila v nekaterih okoliščinah povrnjeni, na primer, če prejmete napačen ali okvarjen izdelek.

Žal tudi ne moremo povrniti stroškov za dele, ki so narejeni po meri v skladu s posameznimi zahtevami. V primeru korekcijskih očal s prilagojenimi individualnimi korekcijskimi lečami, lahko povrnemo le stroške okvirja.

Ali povrnete stroške korekcijskih leč?

Žal ne moremo povrniti stroškov za dele, ki so narejeni po meri v skladu s posameznimi zahtevami. V primeru korekcijskih očal s prilagojenimi individualnimi korekcijskimi lečami, lahko povrnemo le stroške okvirja.

Če želite obdržati vaše leče, bomo vaš vrnjen artikel poslali v naš optični laboratorij, da profesionalno odstranijo vaše korekcijske leče in vam jih poslali nazaj. Vendar pa vam svetujemo, da teh leč ne uporabite ponovno z drugimi okvirji, saj so prilagojene temu specifičnemu okvirju in lahko škodijo vašemu vidu, če jih uporabljate z različnimi oblikami in velikostmi okvira.

OPOMBA: Ko oddate naročilo, vam ne moremo povrniti stroškov za korekcijske leče, tudi v primerih, če vam naročilo še ni bilo dostavljeno.

Ste že prejeli moj vrnjeni artikel?

Ko prejmemo vaš vrnjen artikel in ga pregledamo, vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom. Od dneva pošiljanja lahko traja do 10 delovnih dni, da vrnjen artikel prispe do nas.

Če je mogoče, poskrbite, da prejmete potrdilo o odpremi in ga shranite, dokler vaš vrnjeni artikel ni obdelan, saj mu tako lahko sledite dokler ne prispe v naše roke.

Kaj se zgodi, če v paket pozabim priložiti obrazec za vračilo?

Ste v vaš paket pozabili priložiti obrazec za vračilo? Naj vas ne skrbi – naša skupina za vračila bo najverjetneje prepoznala vaše naročilo s pomočjo vašega imena, tako bomo vedeli, da je paket vaš.

Ko bomo vaše naročilo obdelali in pregledali, vas bomo prek e-poštnega sporočila obvestili, da je vse v redu in da lahko v prihodnjih dneh pričakujete vračilo vaše kupnine.

Čez koliko časa bom prejel/-a vračilo?

Vaše vračilo smo dolžni sprožiti v roku 14 koledarskih dni po tem, ko ste umaknili vaše naročilo. Vendar pa vam nismo dolžni sprožiti vračila, če ne prejmemo vrnjenega izdelka ali dokazila o pošiljanju.

Ko sprožimo postopek vračila, traja od 2 do 5 delovnih dni, da se denar vrne na vaš bančni račun. Vendar se to lahko razlikuje glede na kreditno kartico, vrsto računa in na politiko vaše banke.

Prejel/-a sem okvarjen ali poškodovan artikel, kaj naj storim?

Zelo nam je žal, če se vam bo to kdaj zgodilo. Po najboljših močeh se trudimo preprečiti takšne situacije in želimo takoj urediti morebitne težave z okvarjenimi artikli.

Takoj, ko odkrijete napako, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s:
• številko vašega naročila
• imenom okvarjenega artikla
• opisom napake, v idealnem primeru s slikami

Ko prejmemo vaš poškodovan ali okvarjen izdelek, bomo povrnili stroške pošiljanja in vam čimprej poslali nadomestni izdelek/vračilo kupnine.

Lahko artikel vrnem osebno?

Obdelava osebnih vračil trenutno ni na voljo. Upoštevajte naš Vodnik za vračila in nam pošljite vaš artikel preko standardne pošte ali kurirske službe po vaši izbiri.

Poslali vam bomo e-poštno sporočilo, ko naša skupina za vračila obdela vaš paket in preveri vaš vrnjen artikel.

Plačal/-a sem po povzetju, kako prejmem vračilo kupnine?

Vsa vračila vračamo v elektronsko. Če ste svoje naročilo oddali z načinom plačila po povzetju in vračate izdelek, se medtem obrnite na nas na [email protected] in nam sporočite naslednje:
• vaš IBAN in SWIFT ali številko bančnega računa
• polno ime imetnika računa
• poln naslov imetnika računa

Takoj, ko vaš izdelek prispe, vas bomo obvestili in vam bomo takoj vrnili kupnino.

Upoštevajte, da se naročila plačana po povzetju vrnejo prek bančnega nakazila, druge možnosti so izključene.

Kako lahko uveljavljam svojo dvoletno garancijo?

Da lahko ocenimo, če napaka spada pod garancijo, nam pošljite slike in opis napake na [email protected] in posredovali vam bomo nadaljnja navodila.

Ko bo vaš izdelek prispel, ga bomo poslali proizvajalcu za preverjanje garancije. Upoštevajte, da lahko ta postopek traja do 30 dni.

Če garancija* pokriva napako, bomo okvarjen artikel zamenjali z brezhibnim in vam ga poslali brezplačno. Če ne želite nadomestnega artikla ali pa izdelek ni več na voljo, bomo izvedli polno vračilo kupnine. Upoštevajte, da v primeru artiklov, ki jih trenutno nimamo na zalogi, lahko pošiljanje nadomestnega artikla traja dalj časa.

*Garancija pokriva vse proizvodne napake brez izjeme. Garancija ne pokriva poškodb okvira ali leč, ki jih povzroči vsakodnevna obraba (npr. praske) in poškodbe, ki so nastale zaradi napačne uporabe izdelka ali nesreče.

Kako lahko prejmem nov obrazec za vračilo?

Ne najdete obrazca za vračilo? Ne skrbite, novega si lahko natisnete tukaj.

Preprosto upoštevajte navodila na obrazcu in se prepričajte, da vse zapišete pravilno. Te podatke bomo potrebovali, da obdelamo vaše vračilo. Ko je vse izpolnjeno, priložite obrazec vašemu paketu, ki ga vračate.

SLUŽBA ZA POMOČ STRANKAM

Naši izkušeni strokovnjaki za stranke so vam na voljo vsak dan.
Preberemo vsa vaša sporočila in vedno odgovorimo v roku 24 ur.

Povratni naslov:

eyerim s.r.o

Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26

903 01 Senec

Slovakia

Naslov registriranega sedeža:

eyerim s.r.o

Brezová 2055/22

Spišská Nová Ves

052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SI86235893

Družba je vpisana v trgovinski register, za katerega skrbi Okrožno sodišče Košice, oddelek Sro, priloga 36601/V.

Bratislava

Telefonska številka: +421915774755

Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30

Razstavni prostor Bratislava

Praha

Telefonska številka: +420 774 358 108

Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno

Razstavni prostor Praha

Kmalu bo na voljo več razstavnih prostorov

Izberite
Zapri
Izberite