Če želite vrniti okvarjen ali napačen artikel, kliknite tukaj, da bomo lahko to uredili za vas. Če potrebujete novo sporočilo o vračilu, kliknite tukaj.
Želite nekaj vrniti? Ni problema!
• Vračilo kupnine za vsak artikel prejmete, če ga vrnete v 30 dneh po prejemu prvotnega naročila.
• Če želite drugačno velikost ali barvo, vrnite svoj neželeni element in oddajte novo naročilo.
• Ni potrebe, da nam sporočite, da vračate artikel, samo izpolnite obrazec za vračilo v svojem paketu in ga priložite vašemu vračilu.
• Povrnili vam bomo ceno, ki ste jo plačali za vaš izdelek, vključno z izdelki na razprodaji, nazaj na vaš prvoten način plačila.
• Stroškov za dele, ki so narejeni po meri, ne moremo povrniti. V primeru korekcijskih očal, ki so naročene z lečami, lahko povrnemo samo stroške okvirja.
• Blago je vaša odgovornost, dokler ne doseže našega skladišča, zato se prepričajte, da je pravilno pakirano in se na poti ne more poškodovati!
• Izdelek je treba vrniti v originalni embalaži, ki vsebuje etui in vso dodatno opremo, ki ste jo prejeli, vse oznake pristnosti in oznake proizvajalca pa morajo biti še vedno pritrjene.
• V primeru, da je izdelek vrnjen v neustreznem stanju ali izven 30-dnevnega roka za vračilo, vam ga bomo morda morali poslati nazaj.
• Nismo odgovorni za nobene predmete, ki so nam vrnjeni pomotoma. Če želite, da se vam vrnejo, lahko zahtevamo, da pokrijete stroške dostave.
• Odvisno možnosti, ki so na voljo v vaši državi, boste odgovorni za stroške vračanja predmetov.
• Način pakiranja in dostave, ki ga uporabljate, mora biti varen. Ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki so poškodovani ali izgubljeni na poti nazaj k nam. Prosimo, pridobite dokazilo o poslani pošiljki.
Če si želite ogledati naš Vodnik za vračila, kliknite tukaj.